Februari 22, 2012

Fuuuuuuuh..baru dapat...

Salam, ogenki desu ka? watasi wa? hai, genki desu! Haha. Hmm apa ea entri baru aku kali ni. Pasal aku je baru dapat comfirmation transfer latter dari billing ke workshop di TN Engineering. Lama sey nak dapat surat comfirmation dari Tiong Nam [HQ]. Tapi alhamdullillah, tak sia2 aku tunggu dan kerja keras. Walaupun gaji cukup2 makan je, tapi ok lah dari tak ada apa2 kan. Tau je lah aku ni berbelanja macam mana. Kedekut tapi suka boros. Macam mana tu, fikirlah sendiri. Kui3. Aku cuma nakkan pengalaman dan mana tahu sikit2 aku belajar boleh naik jadi exac. Haha. berangan je weh nak naik exac kat family bisnes ni. Dah tentu2 diorang utamakan keluarga. Tak apa janji aku dapat belajar. Nak aku belanja? Hahaha tunggu aku jadi exac. Tak ada lah, tunggu aku betul2 stabil Insya-Allah adalah bahagian untuk kawan2. Oklah. taknak cakap banyak la kan, ni bukti comfirmation aku.




guwa tukang sapu je..kih3 :

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Verily, this vichyssoise of verbiage veers most verbose, so let me simply add that it's my very good honor to meet you and you may call me

" F "