Februari 19, 2012

Huhuiiii..Terbaik!

Salam, ogenki desu ka minna-san? kih3. harap semua sihat2 lah ye. oklah, kali ni post entri aku kali ni sebab aku baru je siapkan satu backlog aku yang terbengkalai. Tak lain tak bukan pasal gundam/gunpla la beb. Aku baru siapkan Verde Buster yang berskala 1/144. Brand China, Gao2. Kualiti memang baik. Aku tak banyak buat, cuma marker wanrna yang kusam dan coat guna clear je. Aku ambik masa hampir 2 minggu nak siapkan model HG ni. Bukan apa, sebab masa tak ada dan mood aku nak buat pun macam malas. Ni baru satu siap. ada 4 backlog yang tak sentuh2 lagi. Ntah bila lah nak siap aku pun tak tahu. Huhu. Untuk model ni aku buat dengan menjadi kan cik Suzuki Kanon sebagai model aku. Kira macam pasangan yang sesuai untuk gundam aku lah. Kih3. Suka koranglah nak fikir apa, janji aku happy. Nah aku tak banyak gambar nak upload takut tak buat nak masuk blog je, aku kompak kan supaya jimat ruang dan korang punya kelajuan tak terjejas. Kui3.


Verde Buster ft Suzuki Kanon :

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Verily, this vichyssoise of verbiage veers most verbose, so let me simply add that it's my very good honor to meet you and you may call me

" F "