Februari 26, 2012

Aktiviti hujung minggu.....

Salam, konichiwa minna-san! ogenki desu ka? watasi wa genki desu! Hujung minggulah hari aku boleh rilex2 dan lepak2 kat rumah seharian. Maklumlah duduk bujang, dah lah bujang, sorang2 la pulak. Kih3. Hari ni seharian kemas rumah dan tak ada apa sangat nak kemas melainkan basuh baju dan jemur. Masak simple2 je lah. Rumah tak de usik sangat, duduk sorang so tak ada lah bersepah sangat. Kan. Ngeh3. Lepas siap kemas rumah aku sambung projek aku yang tergendala. Apa lagi kalau bukan gundam. Lepas makan aku masuk ke Gunpla Studio aku. Haha, tak ada lah besar sangat kecik je pun (meja je pun) kah3. Hari ni aku siapkan model G-Exes, yang aku beli bulan lepas. Kirim dari abam Kamen Rider, postage dari kL ke jB bhai. G-Exes ni model yang ringkas so aku tak ambik masa yang lama nak siap. 4jam saja. Sambil bikin sambil layan anime 'Tiger & Bunny'..Kih3 Oklah, taknak ambik masa lama sebab aku malas nak taip banyak2. Korang layankan je lah. Oh ya, aku siap buat sesi photoshoot dengan AGE-1 sekali, tak pernah buat kot. Kih3. So ada dua gundam dari siri sama aku buat photoshoot. layankan ok.

WMS-GEX1 G-EXES


Gundam AGE-1 Normal



G-Exes & AGE-1 Normal in Haul :


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Verily, this vichyssoise of verbiage veers most verbose, so let me simply add that it's my very good honor to meet you and you may call me

" F "