Februari 26, 2012

Gundam & Pasangan.....

Salam, konbawa minna-san! kih3. Jumpa lagi daa, kali ni mesti rasa pelik dengan tajuk buletin utama di atas kan..kih3..tak ada lah, aku cuma nak kongsi kegilaan & kebiolan aku je. Aku kan minat dengan gadis2 Hello! Project dan ada 4 cik dan 1 adik angkat lagi. Kah3. tak nak cerita banyak. Meh aku padankan gundam2 aku dengan cik2 aku. ngeh3. Tapi mesti ada orang akan cakap aku ni tak betul dab mereng buat benda2 ni kan. Tapi aku tak kisah pun, lantaklah orang nak cakap apa. Aku obses ke gila ke, janji aku tak kacau orang atau buat orang tak selesa. Ada orang nak meluat ke muntah ke, itu diorang punya hal, aku, tak masuk campur. Kih3

Model Gundam / Cik2 aku

Beargguy type hANGRY - Yoshizawa Hitomi

AGE-1 Normal - Maimi Yajima

RX-178 MK-II Titans - Niigaki Risa

G-Exes - Saki Shimizu

Verde Buster - Suzuki Kanon


Aisheteru !! :

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Verily, this vichyssoise of verbiage veers most verbose, so let me simply add that it's my very good honor to meet you and you may call me

" F "