Februari 09, 2012

February with the Haul...ngeh3

Salam, o genki desu ka? watashi wa? hai, genki desu..hehe..lama sey aku tak post apa2 kat blog aku. Aku pun tak ada banyak cerita sangat sebab sekarang tengah sibuk dengan kerja2 kat bengkel. Maklumlah tengah sibuk dengan lori2 baru yang syarikat aku pasang dan jual (assembly). Sibuk menguruskan hal2 berkaitan dokumentation dan aku kena cover rakan sekerja aku dalam hal2 pengurusan bengkel berkaitan barang2. Tu yang sibuk sikit. Ok2 sebelum aku lari dari topik, aku cuma nak bagi tahu barang2 yang aku sambar bulan ni. Semua barang2 murah je. Aku cuma angkat 5 kotak gundam je, 1 brand Bandai (japan) , 3 brand GaoGao (china) & 1 brand GHD (china). Dan aku jugak ter'racun' membeli 2 DVD konsert Morning Musume : Consert Tour 2011 Spring, & Hello! Project : 2011 Summer. Adalah dekat seratus lebih aku spend bulan ni. Maklumlah balas dendam sebab bulan lepas tak membeli. Kih3. Taknak cakap banyak. Ni gambar barang2 aku bulan ni. Hehe

Morning Musume : Concert Tour 2011 Spring
&
Hello! Project : Concert Tour 2011 Summer
Kos
Morning Musume : Concert Tour 2011 Spring = RM19.90#
Hello! Project : Concert Tour 2011 Summer = RM39.90# (member belanja , thanks to Angel Hsuan)


[GUNPLA]

Kos
Gundam G-Exes (BANDAI) = RM46 + postage RM8 (kirim dengan abam Kamen Rider)
Gundam Blu Duel (GaoGao) = RM20#
Gundam Verde Buster (GaoGao) = RM25#
Gundam Arios (GaoGao) = RM20 + postage RM5 (beli dengan abam Fami)
Gundam 00 Raiser SD (GHD) = RM13#



Kos keseluruhan bulan ni = RM196.80#
*ok. bulan depan kena stop dan puasa gundam atau membeli sebab sudah sampai harijadi Bun2. ngeh3. bolehlah ni buat stok sampai bulan 4 nanti. kih3



Semua tentang gunpla & momusu:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Verily, this vichyssoise of verbiage veers most verbose, so let me simply add that it's my very good honor to meet you and you may call me

" F "