Mei 12, 2011

KeMBaLi BeRNaFaS X почувствовать облегчение




Wah tak pernah sey rasa gembira macam ni selepas aku dah lama tak gembira walaupun kejap.Ye lah sebelum ni banyak sangat masalah yang melanda dan sekarang aku dah malas nak fikir yang bukan2. Sekarang aku nak fukos kepada benda yang lagi penting dan lagi utama dari hal2 cinta. Ye lah aku nak jadi macam dulu. Seorang yang sentiasa fukos dengan kerja dan setiasa mencari sesuatu yang pasti tanpa mengharap mana2 bantuan. Aku tahu mungkin sukar tapi sekurang2 aku mencubakan.

Tadi aku dapat melupakan segala masalah aku dengan keluar lepak dengan Angah dan sepupuku, Wawa. Kami lepak2 di Danga Bay je dan bercerita berkongsi masalah terkini. Dan alhamdullillah merekaa banyak bagi aku semangat walaupun cara kami agak tidak series. Tapi itu aku dah buat aku cukup bernafas. Biarlah dengan si dia mencari apa yang dia kehendaki dalam hidup dan aku hanya mampu menunggu dan berharap dia akan temui apa yang dia mahukan dalam hidup ini. Tak apalah kalau dia anggap aku ni seorang lelaki yang bukan2 tapi apa yang aku mahukan cuma hidup yang gembira tanpa rasa apa2 masalah. Walaupun sememangnya bermasalah. hehe.


destinasi seterusnya:
captain farhan zikri

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Verily, this vichyssoise of verbiage veers most verbose, so let me simply add that it's my very good honor to meet you and you may call me

" F "