Mei 30, 2011

CHiCKeN CHoP X курица отбивная

Semalam Hari Ahad, sepupu aku wawa belanja makan chicken chop kat uda. Dia belanja sebab dia baru je dapat gaji. Ala chicken chop kat sini taklah mahal sangat, rm5 je kot. Hehe.Tapi sebelum tu kena bawak dia pergi shopping barang2 rumah dia kat Gaint Leisure Mall. Hehe. Ok, lokasi tempat chicken chop tu kat Bandar Baru Uda dan kalau tak silap aku nama tempat dia Restoran Angah. Ingat2 lupa lah tapi aku tahu jalan ke situ. Tapi apa2 memang sedap dan terbaiklah walaupun tak setaraf yang hebat2 tapi bagi aku dah cukup terbaik. Gambar masa makan tak dapat nak bagi banyak sebab handphone aku bengong. Haha. Yang pergi makan chicken chop cuma aku, wawa dan angah. Ni ada paparan sikit. Selamat menjamu mata ye. Hehe



jalan-jalan cari makan:
pendita farhan zikri

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Verily, this vichyssoise of verbiage veers most verbose, so let me simply add that it's my very good honor to meet you and you may call me

" F "