Mei 24, 2011

SeLaMaT uLaNGTaHuN X счастливы запоздалый день рождения

Selamat Hari Jadi buat adik-adikku yang tercinta dan paling aku sayang, Angah(21) dan Adik(10). Angah patut 16mei dan Adik 21mei tapi sebab masalah kewangan jadi buat lambat sikit. Hehe. Ni adik-beradik kandung tau,sama bapak sama mak. Bukan adik-adik angkat. Haha. Tak motif pun cakap macam ni. Apa-apa pun aku, sebagai Along nak ucap selamat buat adik-adik aku supaya diorang jadi manusia yang berjaya dan sentiasa dalam keadaan baik dan gembira selalu. Kalian memang adik-adik Along dunia akhirat. hehe. Sempena hari jadi aku dan abah buat sambutan kecik sikit-sikit kat rumah dan abah macam biasa akan sponser penuh. hehe. Tak ada buat apa pun, setakat beli kek dan KFC je dengan kacang-kacang. Kira ok lah dari pada tak ada. Buat dalam rumah dan keluarga je. Apa pun Along sayang keluarga ni walaupun macam-macam masalah yang melanda tapi tetap hidup bahagia. hehe. Jadi tengok je lah gambar yang sempat aku rakamkan dalam majlis ni. Sekian.
























ikhlas buat adik2:
captain farhan zikri

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Verily, this vichyssoise of verbiage veers most verbose, so let me simply add that it's my very good honor to meet you and you may call me

" F "