Mei 16, 2011

KeSeDiHaN X печаль

Assalamualaikum, memang benar kata2 angah jangan di ingat benda yang dah jadi. Tapi boleh ke aku nak tipu diri aku yang aku ni sebenarnya sudah baik dan tiada apa2 lagi. Kalau benar alangkah bahagianya tapi yang hakikat masih ada kesunyian dan kerinduan dalam hati aku. Aku cuba nafikan perasaan aku, aku cuba bohongkan kehendak hati aku dengan katakan aku dah tak cinta dia tapi semua tu tak membuat aku gembira malah membuat aku terseksa dan sakit. Tapi apa boleh buat semuanya akan aku cuba sedaya upaya aku dalam melakukan perkara paling aku tak suka. Entahlah semenjak dia pergi kerja aku serba tak kena dan serba tak menjadi. Aku macam hilang arah walaupun aku mencuba yang terbaik. Aku cuba melupakan dia tapi bayangan dia tetap membuat aku sedih. Aku rasa mungkin dia sedang bergembira dalam menjalani hidup dia yang baru tapi tak apa lah semua tu kehendak dirinya dan dia tahu apa yang terbaik buat dirinya. Aku yang hanya menunggu bulan jatuh ke riba belum tentu lagi membuahkan hasil walau apa pun caranya. Aku hanya mampu menanti dia kembali atau dia mungkin takkan kembali dan biarkan aku sendiri lagi. Biarkan aku menanggung segala-galanya asalkan dia gembira. Mungkin akan ada hikmah di sebalik semua kekusutan yang membelenggu perasaan ini. Aku cuba sedaya upaya namun apakan daya aku cuma manusia biasa yang lemah.

penanggung segalanya:
captain farhan zikri

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Verily, this vichyssoise of verbiage veers most verbose, so let me simply add that it's my very good honor to meet you and you may call me

" F "